CoachingTermin Coaching izvira iz sveta športa.

Tako kot je v športu namen trenerja omogočiti športnikom, da razvijejo vse svoje potenciale in dosežejo vrhunske rezultate, je podoben namen coachinga tudi v poslovnem svetu.
 
 
 

 

 

 

Poslovni svet - tako v Evropi, kot v ZDA - uporablja tehnike in teorije coachinga z namenom povečanja učinkovitosti posameznikov in timov ter izboljšanja konkurenčnosti podjetij.


Pet faz coachinga::

  1. Analiza sedanjega stanja, ovir vseh vrst in strategij, ki negativno vplivajo na klientove rezultate.
  2. Postavljanje ciljev in definiranje potrebnih strategij z namenom odpravljanja psihičnih in čustvenih obremenitev, ki zmanjšujejo učinkovitost.
  3. Uresničevanje planiranih strategij z namenom hitrega spreminjanja omejujočih prepričanj v konstruktivno naravnanost, ki ustvarja moč, učinkovitost, svobodo in čas.
  4. Izbira primerne naravnanosti, ki omogoča potrebno moč in lahkotnost za obravnavanje situacij vseh vrst.
  5. Vzdrževanje te naravnanosti skozi celotno življenje, ne glede na nepričakovane dogodke in neusmiljene okoliščine, in dostop do lastnih virov za doseganje ambicioznih projektov, ki jih še niste izvedli nikoli pred tem.

 


 

 

E-novice

Naročam se na brezplačne e-novice in soglašam, da mi NLP inštitut do preklica na spodaj vpisan e-poštni naslov občasno (približno 2 x mesečno) pošilja novice:

  • o storitvah in dogodkih, ki jih izvaja (brezplačne in plačljive delavnice, e-delavnice, coachingi, e-programi in morebitni drugi dogodki, ki jih bodo organizirali) na temo NLP-ja, osebnostne rasti, povečanja poslovne učinkovitosti in komunikacije ter sorodne teme;
  • o člankih na temo NLP-ja in druge teme s področja osebnostne rasti;
  • o uporabnih nasvetih s področja osebnostne in poklicne rasti;
  • o najnovejših znanstvenih dognanjih glede NLP-ja in
  • o popustih, ki sem jih deležen kot naročnik na e-novice.

S prijavo na e-novice se strinjam s Politiko varstva osebnih podatkov in Pravilnikom o varovanju osebnih podatkov.