CoachingTermin Coaching izvira iz sveta športa.

Tako kot je v športu namen trenerja omogočiti športnikom, da razvijejo vse svoje potenciale in dosežejo vrhunske rezultate, je podoben namen coachinga tudi v poslovnem svetu.
 
 
 

 

 

 

Poslovni svet - tako v Evropi, kot v ZDA - uporablja tehnike in teorije coachinga z namenom povečanja učinkovitosti posameznikov in timov ter izboljšanja konkurenčnosti podjetij.


Pet faz coachinga::

  1. Analiza sedanjega stanja, ovir vseh vrst in strategij, ki negativno vplivajo na klientove rezultate.
  2. Postavljanje ciljev in definiranje potrebnih strategij z namenom odpravljanja psihičnih in čustvenih obremenitev, ki zmanjšujejo učinkovitost.
  3. Uresničevanje planiranih strategij z namenom hitrega spreminjanja omejujočih prepričanj v konstruktivno naravnanost, ki ustvarja moč, učinkovitost, svobodo in čas.
  4. Izbira primerne naravnanosti, ki omogoča potrebno moč in lahkotnost za obravnavanje situacij vseh vrst.
  5. Vzdrževanje te naravnanosti skozi celotno življenje, ne glede na nepričakovane dogodke in neusmiljene okoliščine, in dostop do lastnih virov za doseganje ambicioznih projektov, ki jih še niste izvedli nikoli pred tem.

 


 

 

E-novice

Naročam se na brezplačne članke s področja uporabe NLP-ja, uporabne nasvete, najnovejša znanstvena dognanja glede NLP-ja in informacije o naših programih