Poslovni coaching je lahko dragoceno orodje za vsako podjetje, ki želi izboljšati svoje poslovanje, povečati produktivnost in doseči svoje cilje.
Nasprotno od psihoterapije je coaching dvosmeren proces, pri katerem coach usmerja posameznike ali time, da z različnimi tehnikami pridejo do lastnih spoznanj, rešitev in strategij, s katerimi lahko uresničijo poslovne in osebne cilje.
Končni rezultat poslovnega coachinga je individualen načrt za izboljšanje, ki je prilagojen podjetju, njegovemu potencialu in osebnostim ljudi, ki ga sestavljajo.
Ključne prednosti dela s poslovnim coachem
- Izboljšane vodstvene sposobnosti
Coach lahko lastnikom podjetij in menedžerjem na vseh nivojih podjetja pomaga izboljšati vodstvene sposobnosti, vključno z učinkovito komunikacijo, odločanjem in upravljanjem časa. - Povečana produktivnost
z opredelitvijo področij za izboljšave lahko coach podjetju pomaga racionalizirati procese, povečati učinkovitost in povečati produktivnost. - Povečano zadovoljstvo zaposlenih
s sodelovanjem s poslovnim coachem pri razvoju boljših praks vodenja (učinkovita motivacija zaposlenih, primerna povratna informacija, konstruktivna komunikacija ...) lahko podjetja ustvarijo bolj pozitivno in spodbudno delovno okolje, kar vodi do večjega zadovoljstva in zadrževanja zaposlenih. - Osebna rast in razvoj
Lastniki podjetij in menedžerji, ki delajo s coachem, lahko prav tako izkoristijo priložnosti za osebno rast in razvoj, vključno z izboljšanjem svojih komunikacijskih veščin in učenjem novih strategij za uspeh. - Trening retoričnih veščin in priprava na pomembne nastope
Ena od zelo pogostih tem pri poslovnem coachingu je priprava na predstavitve in nastope (pred kolegi ali zunaj podjetja). Z odpravo treme in kakovostno strukturirano prestavitvijo (kako začeti predstavitev ali nastop, kako jo zaključiti, kako pritegnemo in motiviramo poslušatelje ...) lahko večkratno izboljšamo želen učinek predstavitve. - Coaching na področju prodaje
Ena od najhitrejših metod za povečanje finančnih uspehov podjetja je coaching prodajalcev in prodajnih timov. Na NLP inštitutu imamo s prodajnim coachingom bogate izkušnje in dosegamo izjemne rezultate. - Kakovostni stiki s strankami
Coaching posameznikov in timov na področju kakovostne komunikacije s strankami je lahko ena od poti večjega zadovoljstva in posledično zvestobe strank.
- Optimalno delovanje timov
Poslovni coach lahko podpre tim pri iskanju načinov bolj učinkovitega dela, pri reševanju medosebnih sporov, doseganju konstruktivnega sodelovanja in posledično doseganju boljših poslovnih rezultatov. - Optimalno delovanje posameznikov
Pomoč pri spopadanju s stresom, preprečevanje izgorelosti ali podpora pri okrevanju od izgorelosti, pomoč pri srečavanju z mobingom je le nekaj primerov, kjer coach lahko s podporo posameznikov prispeva k boljšemu delovanju podjetja.
Na splošno lahko poslovni coaching podjetjem pomaga doseči njihove cilje in polni potencial. Ne glede na to, ali želite izboljšati vodstvene sposobnosti, povečati produktivnost ali doseči finančni uspeh, je delo s poslovnim coachem dragocena naložba.
Rezultati poslovnega coachinga
Na tej povezavi si lahko ogledate rezultate poslovnega coachinga.
Pred pričetkom coachinga se s klientom naredi uvodno srečanje.
Namen uvodnega srečanja je, da se coach seznani s cilji in željami klienta in hkrati predstavi klientu kaj lahko pričakuje od coachinga glede na svoje cilje ter kako bo coaching potekal.
Cena uvodnega srečanja je 40 EUR.
Uvodno srečanje traja od 30 do 45 minut.
Cena in trajanje poslovnega coachinga
Cena poslovnega coachinga je 80 EUR na srečanje (srečanje traja od 60 do 90 minut).
Paket poslovnega coachinga vsebuje tri srečanja.
Coaching poteka v živo, preko zooma ali kombinirano (po dogovoru s klientom).
Poslovni coaching običajno poteka enkrat na 14 dni.
Vsak coaching prilagodimo potrebam naročnika, zato vas vabimo, da nas kontaktirate.