Poslovni coaching in komunikacija s strankami

Uvodna opomba:
Opis vam posredujemo s privolitvijo naše stranke, ki je vsebino prebrala in nam dala pisno dovoljenje za objavo.

Izboljšanje komunikacije s strankami

V juliju 2007 je z nami vzpostavila stik gospa, katere pomemben del poslovnih obveznosti vključuje tudi delo s strankami.

Gospa je zelo cenjena kot strokovnjak na svojem področju, pri stikih s težavnimi strankami pa je pokazala, da zna biti sama še veliko težavnejša od njih.

V komunikaciji s strankami, ki so zaradi razburjenja dvigovale glas nadnjo, je tudi sama povzdigovala glas.
Situacija je dosegla svojo kritično točko v besednem dvoboju z izjemno razburjenim gospodom. Pogovor so zaradi energičnega podajanja dejstev slišali po celi hiši.
 

In čeprav je gospa prepričevala nadrejene, da je to njen normalen način komunikacije in da je po naravi malo bolj glasna oseba, so jo v službi postavili pred dejstvo.
Od nje so pričakovali, da izboljša svojo komunikacijo - še posebej v stikih z zahtevnimi strankami.

Uvodni razgovor

Na uvodnem razgovoru z nami je gospa povedala, da jo večina sodelavcev in prijateljev zaznava kot zelo iskreno in moralno osebo in hkrati kot pretirano direktno in zelo glasno v pogovorih vseh vrst. Še posebej glasna pa je bila, tudi po lastni oceni, v raznih pogovorih, v katerih je zastopala svoje strokovno mnenje (tudi, kadar ni bila razburjena).


Osvojitev znanja in individualni trening za komunikacijo z zahtevnimi strankami

Da bi se sama naučila obvladovati svoja notranja stanja ter spoznala povezavo med globinskimi vzroki in samim vedenjem, se je gospa udeležila našega programa NLP Praktik.

Poleg tega smo z njo opravili 5 individualnih treningov (po dve uri). Pri individualnem delu smo na podlagi preteklih izkušenj definirali profil strank in konkretne situacije, ki so bile najtežje.

In nato smo za delo z zahtevnimi strankami (z osebami, ki zaradi nezadovoljstva vpijejo, grozijo ...) z gospo opravili vrsto vaj, in sicer:
  • vaje za spremembo čustvenega odziva v dani situaciji,
  • strategije vzpostavljanja kakovostnih odnosov,
  • sisteme učinkovitega argumentiranja,
  • pogajalske strategije, ki vodijo do win-win rezultatov ...


Rezultat

Kot je to zelo pogost primer po spremembi, ki se zgodi po našem treningu, gospa sama ni opazila velikih in opaznih razlik v komunikaciji. Je pa na podlagi odzivov kolegic, ki z njo delajo v  pisarni, ozavestila dejstvo, da so se spremembe res zgodile. Vse bolj pogosto je od njih slišala: "Neverjetno, kako si lahko tako mirna v taki situaciji?!"

Večkrat je v situacijah, v katerih so imele njene kolegice probleme s težavnimi strankami, spontano prevzela stranke in jih z novo osvojeno sposobnostjo argumentiranja in s svojo na novo zgrajeno "debelo kožo" objektivno informirala in z njimi v nekaj minutah ustvarila korekten in profesionalen odnos.
 

Danes med kolegi velja za pravega strokovnjaka za "težavne stranke".

 

Zaradi novo pridobljenih sposobnosti je bolj priljubljena tudi med poslovnimi partnerji, sodelavci in nadrejenimi. Pozitivne spremembe zaznava tudi v osebnem življenju.

 

 

Tudi vam lahko pomagamo do boljše komunikacije. Če želite z nami opraviti uvodni razgovor, na katerem opravimo analizo vaše težave, pomagamo definirati cilje ter podamo našo oceno možnosti doseganja dobrih rezultatov v vašem konkretnem primeru, lahko stopite v stik z nami.

 

E-novice

Naročam se na brezplačne e-novice in soglašam, da mi NLP inštitut do preklica na spodaj vpisan e-poštni naslov občasno (približno 2 x mesečno) pošilja novice:

  • o storitvah in dogodkih, ki jih izvaja (brezplačne in plačljive delavnice, e-delavnice, coachingi, e-programi in morebitni drugi dogodki, ki jih bodo organizirali) na temo NLP-ja, osebnostne rasti, povečanja poslovne učinkovitosti in komunikacije ter sorodne teme;
  • o člankih na temo NLP-ja in druge teme s področja osebnostne rasti;
  • o uporabnih nasvetih s področja osebnostne in poklicne rasti;
  • o najnovejših znanstvenih dognanjih glede NLP-ja in
  • o popustih, ki sem jih deležen kot naročnik na e-novice.

S prijavo na e-novice potrjujem, da sem prebral in razumel Politiko varstva osebnih podatkov NLP inštituta in Pravilnik o varovanju osebnih podatkov NLP inštituta.