Uvodna opomba:
Opis vam posredujemo s privolitvijo naše stranke, ki je vsebino prebrala in nam dala pisno dovoljenje za objavo.
Izboljšanje komunikacije s strankami
V juliju 2007 je z nami vzpostavila stik gospa, katere pomemben del poslovnih obveznosti vključuje tudi delo s strankami.
Gospa je zelo cenjena kot strokovnjak na svojem področju, pri stikih s težavnimi strankami pa je pokazala, da zna biti sama še veliko težavnejša od njih.
Situacija je dosegla svojo kritično točko v besednem dvoboju z izjemno razburjenim gospodom. Pogovor so zaradi energičnega podajanja dejstev slišali po celi hiši.
In čeprav je gospa prepričevala nadrejene, da je to njen normalen način komunikacije in da je po naravi malo bolj glasna oseba, so jo v službi postavili pred dejstvo.
Od nje so pričakovali, da izboljša svojo komunikacijo - še posebej v stikih z zahtevnimi strankami.
Uvodni razgovor
Osvojitev znanja in individualni trening za komunikacijo z zahtevnimi strankami
Poleg tega smo z njo opravili 5 individualnih treningov (po dve uri). Pri individualnem delu smo na podlagi preteklih izkušenj definirali profil strank in konkretne situacije, ki so bile najtežje.
In nato smo za delo z zahtevnimi strankami (z osebami, ki zaradi nezadovoljstva vpijejo, grozijo ...) z gospo opravili vrsto vaj, in sicer:
- vaje za spremembo čustvenega odziva v dani situaciji,
- strategije vzpostavljanja kakovostnih odnosov,
- sisteme učinkovitega argumentiranja,
- pogajalske strategije, ki vodijo do win-win rezultatov ...
Rezultat
Večkrat je v situacijah, v katerih so imele njene kolegice probleme s težavnimi strankami, spontano prevzela stranke in jih z novo osvojeno sposobnostjo argumentiranja in s svojo na novo zgrajeno "debelo kožo" objektivno informirala in z njimi v nekaj minutah ustvarila korekten in profesionalen odnos.
Danes med kolegi velja za pravega strokovnjaka za "težavne stranke".
Zaradi novo pridobljenih sposobnosti je bolj priljubljena tudi med poslovnimi partnerji, sodelavci in nadrejenimi. Pozitivne spremembe zaznava tudi v osebnem življenju.
Tudi vam lahko pomagamo do boljše komunikacije. Če želite z nami opraviti uvodni razgovor, na katerem opravimo analizo vaše težave, pomagamo definirati cilje ter podamo našo oceno možnosti doseganja dobrih rezultatov v vašem konkretnem primeru, lahko stopite v stik z nami.